MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Friday, December 22, 2017

Verujte moći u vama. Luiz L. Hej




Luiz L. Hej - Život vas podržava
Verujte moći u vama.
Budite izraz života pun ljubavi.
Ko ste vi? Zašto ste ovde? Koja su vaša verovanja u vezi života? Hiljadama godina, traganje za ovim pitanjima podrazumevalo je da zaronimo unutar sebe. Ali šta to zapravo znači?
Ja verujem da unutar svih nas postoji moć koja nas sa ljubavlju može usmeriti ka našem savršenom zdravlju. Savršenim odnosima, savršenim karijerama, I koja nam može doneti prosperitet svake vrste. Da bi imali sve te stvari, mi pre svega moramo zaista verovati da su one moguće za nas.
Drugo, moramo biti voljni da pustimo stare obrasce razmišljanja u našim životima, koji stvaraju upravo ove uslove koje tvrdimo da ne želimo. To radimo tako što odlazimo u sebe I poravnavamo se sa Unutrašnjom Moći koja već zna šta je najbolje za nas. Ako smo voljni da svoje živote predamo ovoj višoj Moći u nama – Moći koja nas voli I prožima, mi možemo kreirati mnogo bogatije živote.
Ja verujem da su naši umovi uvek konektovani sa Jednim Beskrajnim Umom; I zato, svo znanje I mudrost su nam u svakom momentu dostupni. Mi smo konektovani sa tim Beskrajnim Umom, tom Univerzalnom Moći, kroz zrak svetlosti unutar nas. Univerzalna Moć obožava sve svoje kreacije. To je Moć dobra, I usmerava baš sve u našem životu. Ona ne zna kako da mrzi, laže I kažnjava. Ona je čista ljubav, sloboda, razumevanje, I samilost. Bitno je da svoje živote predamo našem Višem Ja, jer upravo kroz njega primamo svoju najveću dobrobit.
Mi moramo shvatiti da imamo moć da koristimo ovu Moć na koji god način poželimo. Ako izaberemo da živimo u prošlosti, I ponovo preživljavamo sve negativne situacije I stanja koja su se davno odigrala, tada ostajemo zaglavljeni u mestu. A ako učinimo svesnu odluku da ne budemo žrtve prošlosti I nastavimo dalje da kreiramo nove živote za sebe, nas automatski podržava ova Moć unutar nas; a onda nova, srećnija iskustva počinju da se odigravaju u našem životu.
Svi mi smo određeni da budemo predivni izraz života, pun ljubavi.
Život čeka na nas da mu se otvorimo – da se konačno osetimo dovoljno vrednim za sva dobra koja čuva za nas. Mudrost I inteligencija Univerzuma je naša da je koristimo. Život je ovde da nas podržava. Mi samo treba da verujemo da će naša unutrašnja Moć biti tu za nas.
Verujte svojoj unutrašnjoj Moći. Evo meditacije koju možete danas izgovoriti:
Ja sam ovde da bih naučila da volim sebe, I da volim druge ljude, bezuslovno.
Iako svaka osoba poseduje merljive stvari u vezi sebe, kao što su visina I težina, u meni se krije daleko više od fizičkog izraza.
Nemerljivi deo mene jeste mesto gde se nalazi moja Moć.
Poređenje sa drugima me čini ili inferiornom ili superiornom, nikad u potpunosti prihvatljivom baš ovakvom kakva jesam. Kakva protraćena energija I vreme.
Svi smo mi jedinstvena, predivna bića, svako drugačiji I specifičan.
Ja odlazim u sebe I konektujem se sa jedinstvenim izrazom večne Celosti koje jesam, I koje jesmo.
Širi radost, možda ćeš baš ti nekom ulepšati dan 

No comments:

Post a Comment