MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Wednesday, May 6, 2015

NULTE GRANICE Tajjjniii Havajjjsskiii sssiiissstttem zza bogatttssstttvo,,, zzdrrravllljjje,,, miiirrr,,, iii mnogo drrrugog JOE VITALE IHALEAKALA HEW LEN, PhD



Tajna Univerzuma
2006 godine napisao sam jedan članak pod nazivom ‘‘Najneobičiji terapeut na svijetu’‘.
Odnosio se na psihologa koji je pomogao da se izliječe svi mentalno bolesni kriminalci u jednom
zatvoru – a da se nije nikada profesionalno susreo ni sa jednim od njih. Koristio je jedan neobičan
iscjeliteljski metod sa Hawaja. Do 2004 nijesam nikada čuo o njemu ili njegovom metodu. Prije nego
sam ga pronašao, za njim sam tragao dvije godine. Tada sam naučio njegov metod i napisao taj sada
popularni članak.
Taj članak je zapljusnuo Internet. Prvo je poslat na Newsgroupe, a zatim e-mail-om proslijeđen
ogromnom broju ljudi raznih životnih okupacija. Ljudima sa moje lične liste na www.mrfire.com se
svidjela, i oni su ga proslijedili desetinama hiljada drugih. Ovi su ga dalje proslijedili svojoj familiji i
prijateljima. Procjenjujem da je oko 5 miliona ljudi pročitalo ovaj članak.
Svako ko ga je pročitao teško da je mogao da povjeruje u takvo nešto. Neki su bili inspirisani
njime. Neki su bili skeptični. Svi su tražili još. Ova knjiga je rezultat te želje i moje potrage.
Čak i ako ste majstor Pet koraka iz moje prethodne knjige, ‘‘Faktor Privlačnosti’‘, nećete moći
shvatiti nevjerovatni uvid koji ću vam otkriti ovdje, svakako ne na prvi pogled. Jednostavni proces koji
ću u ovoj knjizi podijeliti sa vama pomoći će da objasnim zašto sam mogao da ostvarim ogromna
dostignuća bez stvarnog pokušavanja da se ona dese. Ovdje je navedeno nekoliko njih:
- Moj Slavuj - audio program, Moć sramnog marketinga, pojavio se deset godina pošto sam
prestao da kucam na vrata izdavača
- Kako sam išao od beskućnika preko siromaštva, od pisca koji se bori i batrga, preko pisca čija
djela objavljuju kao najprodavanijeg autora na tržištu Interneta, bez ikakvog plana?
- Moja želja da sebi privučem BMW Z3 sportski auto dovela me do inspirisanosti idejom Internet
marketinga koju niko do tada nije imao – kojom sam zaradio 22500 $ u jednom danu i četvrt
miliona dolara za otprilike pola godine.
- Moja želja da kupim kuću i preselim se u oblast Teksasa kada nijesam imao ništa i prolazio kroz
razvod dovela me do organizovanja novog posla koji mi je donio 50000 $ u jednom danu.
- Veliki gubitak težine od oko 80 funti (40 kg) desio se pošto sam se prepustio i otvorio ka
novim načinima ostvarenja želja.
- Moja želja da budem autor #1 najprodavanije knjige uputila me da napišem #1 najprodavaniju
knjigu koju nijesam nikada planirao da napišem i što uopšte i nije ni bila moja ideja.
- Moje pojavljivanje u hit filmu, Tajna, desilo bez mojeg moljakanja, nagovaranja, namjeravanja,
ili organizovanja na bilo koji način.
- Moje pojavljivanje u šou Lary King-a uživo, novembra 2006 i ponovo marta 2007, desilo se bez
ikakve moje namjere.
- Dok pišem ove riješči, Holivudski producenti razgovaraju o snimanju filma po mojoj knjizi
‘‘Faktor Atraktora’‘, dok drugi pregovaraju da organizuju moj lični TV program.
6
Ova lista bi mogla da se nastavi, ali mislim da ste stekli sliku o čemu se radi. U mom životu su
se desile mnoge čudesne stvari.
Ali zbog čega se one dešavaju?
Nekada sam bio beskućnik. Danas sam najprodavaniji autor, slavan na Internetu i
multimilioner.
Šta mi se desilo da ostvarim sav ovaj uspjeh?
Da, slijedio sam svoje snove.
Da, preduzeo sam akciju.
Da, bio sam uporan.
Zar nisu i drugi ljudi uradili isto što i ja, pa ipak nisu ostvarili uspjeh?
U čemu je razlika?
Ako se kritično osvrnete na sve ono što sam ostvario, možete uočiti da nijedno od njih nijesam
direktno ja ostvario. U stvari, to što svi oni imaju zajedničko jeste duh Božjeg plana, sa mnom ponekad
kao nevoljnim učesnikom.
Da to objasnim na drugi mačin: krajem 2006 učestvovao sam na seminaru nazvanom Preko
Manifestacije (vidi sajt www.BeyondManifestation.com), na koji je imao snažan uticaj, kao što sam
kasnije saznao, misteriozni Hawaii-ski terapeut i njegov metod. Na tom seminaru svakoga sam
zamolio da napravi listu svih načina koje zna kako bi manifestovali ili privukli nešto u svoje živote.
Naveli su stvari kao što su afirmacija, vizualizacija, namjera, metod svjesnosti tijela, osjećanje krajnjeg
cilja, pisanje, Tehnika emotivne slobode ili aplaudiranje, i mnoge, mnoge druge. Kada je grupa navela
sve metode koje znaju o cilju stvaranja vlastite realnosti upitao sam ih da li te metode uvijek
uspijevaju, bez izuzetka.
Svi su se složili de ne uspijevaju baš uvijek. Upitao sam ih: ‘‘Ali zašto ne?’‘
Niko nije mogao da jasno odgovori.
Tada sam ih pogodio mojom opaskom:
‘‘Svi ovi načini imaju ograničenja.’‘ Izjavio sam: ‘‘Oni su igračke sa kojima se igra vaš um da bi
ste bili u uvjerenju da ste vi glavni činilac. Istina je, vi niste glavni, i prava čuda se dešavaju onda kada
ostavite te igračke i počnete da vjerujete u jedno mjesto unutar vas u kojem nema granica.’‘
Tada sam im rekao da je mjesto na kojem želimo da se nađemo u životu preko granica svih tih
tehnika, da je van čeretanja uma i upravo u kontaku sa onim što nazivamo Božanskim. Počeo sam da
im objašnjavam kako postoje najmanje tri stepena (faze) u životu, prvi vama kao žrtvom, zatim vama
kao kreatorom vlastitog života, i završni – ako imate sreće – vama kao slugom Božanstva. U zadnjoj
fazi, koju ću prodiskutovati kasnije u knjizi, dešava se zapanjujuće čudo – gotovo bez ikakvog vašeg
truda.
Rano jutros intervjuisao sam eksperta za ciljeve za moj Hipnotički Zlatni program (vidi
www.HypnoticGold.com). On je napisao tuce knjiga i prodao milione primjeraka. Znao je da nauči
ljude kako da postave ciljeve. Većinom se njegova filozofija okreće oko goruće želje da se nešto
postigne. Ali to je jedna nekompletna strategija. Pitao sam ga šta predlaže kada neko ne može da
nađe dovoljno motivacije da postavi cilj, kako da ga ostvari.
Rekao je: ‘‘Kada bih to znao, mogao bih da riješim najveći broj problema na planeti.’‘
7
Nastavio je kako moramo biti gladni ostvarenja cilja. Ako nismo, nećemo moći istrajati u
disciplinovanosti potrebnoj da se usmjerimo na cilj i radimo ka njegovom ostvarenju.
Zapitah: ‘‘Ali šta ako niste dovoljno ‘‘gladni’‘?’‘
‘‘Tada nećete postići svoj cilj.’‘
‘‘Kako da postanete gladni ili motivisani?’‘
Nije mogao da odgovori.
U tome je problem. U izvjesnoj tački samopomoć i programi postavljanja cilja ne vrijede. Oni su
se pojavili nasuprot zabrinjavajuće činjenice da, ako neko nije spreman da nešto postigne, oni neće
podržati energiju potrebnu da se cilj postigne. Oni će odustati. Svima je poznato iskustvo postavljanja
cilja 1 januara i njegovog zaboravljanja već 2 januara. Postojale su dobre namjere. Ali nešto dublje nije
bilo u skladu sa svjesnim željama.
Elem, kako se pobrinuti za to dublje stanje koje nije ‘‘gladno’‘?
To je ono gdje će Hawaii-ski metod koji će te naučiti u ovoj knjizi biti pogodan. On vam pomaže
da pročistite nesvjesno, u kojem se i nalazi blokada. On pomaže da se rastoči skriveni program koji vas
sprečava da postignete to što želite, bilo da se radi o zdravlju, sreći, ili bilo čemu drugom. Sve se to
dešava u vama.
Sve ću ovo objasniti u knjizi koju upravo sada držite. Za sada, razmotrite ovo:
Postoji citat iz Tor Norretranders-ove knjige, Korisnikova Iluzija koja sumira esenciju mentalne
gimnastike: ‘‘Univerzum je započeo kada se ništa nije odražavalo u ogledalu.’‘
Ukratko, knjiga Nulte granice prikazuje povratak nultom stanju, kada ništa ne postoji a sve je
moguće. U nultom stanju nema misli, riječi, djela, sjećanja, vjerovanja, ili bilo čega drugog. Upravo
ništa.
Ali jednog dana ništa je ugledalo sebe u ogledalu i vi ste se rodili. Odatle ste vi stvorili, i
nesvjesno absorbovali i prihvatili vjerovanja, programe, sjećanja, misli, riječi, djela, i mnogo toga
drugog. Mnogi od ovih programa sežu daleko u nazad do samog njihovog početka postojanja.
Sama svrha ove knjige je u tome da vam pomogne da doživite čudesnost života trenutak po
trenutak. Iz toga mjesta, čuda kao ona koja sam opisao, će vam se dešavati. Biće vaša, i jedinstvena
samo za vas. I izgledaće vam isto toliko čudesna, magična i veličanstvena.
Moje iskustvo u vezi ove spiritualne rakete koja leti u srž moći izvan granica razumijevanja,
bilo je skoro neopisivo. Uspeo sam preko granica moje najdivljije mašte. Stekao sam nove vještine, i
nove ljubavi prema samom sebi i svijetu što je na nivou koje razumljive riječi često ne mogu da opišu.
Živim u skoro stalnom stanju strahopoštovanja.
Da to prikažem ovako: svako ima naočare kroz koje promatra svijet. Religije, filozofije,
terapije, autori, govornici, gurui, i drugi stvaraoci, svi oni opažaju svijet kroz izvjesni mentalni sklop.
Ono što ćete naučiti u ovoj knjizi je kako ćete upotrijebiti nove naočare da razložite sve druge
naočare. I tada kada uspijete, bićete na mjestu koje zovem nulte granice.
Molim vas da razumijete kako je ovo prva knjiga u istoriji koja otkriva unaprijeđeni Hawajski
metod iscjeljivanja, nazvan Samo I-Dentitet Ho’oponopono. Takođe vas molim da razumijete kako je
ovo samo jedno čovječije iskustvo metodom: moje. Dok je pisana ova knjiga sa blagoslovom terapeuta
koje me naučio ovom čudesnom metodu, sve što slijedi napisano je kroz naočare kojima ja
posmatram ovaj svijet. Da bi ste potpuno razumjeli Samo I-dentitet Ho’oponopono, treba da
8
prisustvujete vikend kursevima i sami ga iskusite. (spiska kurseva možete naći na
www.hooponopono.org i www.zerolimits.info)
Na kraju, suština ove knjige može se sažeti u jednu frazu – frazu koju ćete naučiti da koristite;
frazu koja razotkriva ultimativnu tajnu Kosmosa; frazu koju želim da kažem vama i Božanstvu upravo
sada:
‘‘Volim Te’‘.
Uzmite kartu i zauzmite sjedište. Voz ka vašoj duši upravo kreće. Pridržite šešir.
Volim vas.
Aloha no wau ia oe.
Dr. Joe Vitale
(Ao Akua)

Austin, Texas

No comments:

Post a Comment