MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Sunday, June 10, 2018

Bez obzira šta se dešava u vašem životu trenutno, morate pročitati ovu kratku priču!



Bio je to jedan naizgled običan dan kada sam odlučio ODUSTATI…Odjednom sam donio odluku da prekinem posao, moju vezu i konačno moju duhovnost.Samo sam htio napustiti svoj život.
Ali prije toga, otišao sam u šumu da imam posljednji razgovor s Bogom.
Počeo sam : ”Bože, možeš li mi dati jedan dobar razlog da ne odustanem ?”
NJegov odgovor me doista iznenadio : ”Gledaj oko sebe”, rekao je.”Vidiš li paprat i bambus?”
Odgovorio sam: ”Da.” Kada sam posadio paprat i sjemenke bambusa, dobro sam se brinuo za njih.Dao sam im svjetlo.Dao sam im vodu.Paprat je brzlo rasla iz zemlje.
Njegova sjena zelenila prekrila je pod.Ništa nije izraslo iz sjemena bambusa.Ali nisam odustao od bambusa.U drugoj godini paprat je postala živahnija i obilnija.
Ali još uvijek ništa nije izraslo iz sjemena bambusa.Ali nisam odustao od bambusa.
Rekoa je :” U trećoj godini još nije bilo ničega iz bambusa.Ali nisam odustao.U četvrtoj godini, opet, ništa nije bilo iz sjemena bambusa.Nisam htio odustati.”
”Onda u petoj godini iz zemlje izronio je sićušni pupoljak.U usporedbi s papratom bio je naizgled malen i beznačajan…Ali za samo 6 mjeseci kasnije bambus je porastao na visinu od preko 100 stopa.
Proveo je pet godina uzgajajući korijenje.Ti su korijeni bili snažni i dali mu ono što mu je bilo potrebno da preživi.Ne bih dao bilo kojoj mojoj kreaciji izazov koji ne bi mogli podnijeti.”
Nakon toga, upitao me : Jesi li znao, moje dijete, da cijelo ovo vrijeme što boriš, zapravo si cijelo vrijeme uzgajao korijenje.Nisam nikada odustao od bambusa, neću nikada odustati od tebe.”
”Nemoj se porediti sa drugima”, dodao je. ”Bambus je imao drugu svrhu od paprati.Ipak obojica čine šumu lijepom.” Rekoa mi je : ”Tvoje će vrijeme doći”.
”Ti ćeš se uzdignuti uskoro.”
”Koliko će visoko bambus izrasti?”, Upitao je.
Bio sam zbunjen : ” Koliko može?”
”Da”, Rekao je, ”Daj mi slavu rastući najviše što možeš.”
Nakon ovog razgovora napustio sam šumu i napisao sam ovu nevjerovatnu priču.Stvarno se nadam da će te riječi pomoći da vidite da Bog nikada neće odustati od vas.

No comments:

Post a Comment