MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Monday, December 25, 2017

Medison Tejlor - Gde su nestali svi razgovori?



Ometanje tehnologije
Često smo namamljeni obećanjima novih tehnologija de učiniti naše živote lakšim I pomoći nam da se konektujemo sa drugima. Iako je to zapravo istinito na toliko mnogo načina, tehnologija takođe prezentuje svakome od nas i prilike da načinimo drugačije izbore u vezi toga kako provodimo vreme I u čega investiramo svoju energiju. Većina gedžeta (tehn. sparavice) osmišljena je da bi poboljšala kvalitet našeg života, ali kada sa njima provodimo previše vremena oni rade upravo suprotno od toga. Ako uvek koristimo svoje portabl mail-ove, I mobilne telefone, igramo video igre, I surfujemo internetom, mi se sve više I više udaljavamo, diskonketujemo, I bivamo ometeni. Ako postanemo svesni ovih tendencija, mi stvaramo moć da ih prevaziđemo I napravimo bolje izbore za sebe I svoje porodice.
Jednom, kada svesno odlučimo da svoje gedžete uposlimo da rade za nas, mi postajemo gospodari sopstvenog vremena. Možemo svoju punu pažnju pokloniti onome što trenutno radimo, I nećemo dopustiti da nam telefonski pozivi i ostale distrakcije ometaju, niti da nam zamene ljudski kontakt. Svako od nas ima sposobnost da svesno bira da bude još više prisutan u svom životu. U bilo kom momentu možemo odlučiti da ostavimo svoje gedžete iza sebe, I postanemo svesni prizora I zvukova oko nas, u cilju da širimo svoju svesnost I budemo u potpunosti prisutni u svojim telima I okolini.

Kada naučimo da dobro procenimo u čega zapravo mi investiramo svoju ličnu energiju, možemo biti sigurni da biramo najbolje za sebe I one koje volimo. Naši gedžeti mogu biti korisni za naša putovanja u materijalnom svetu, ali ne smemo zaboraviti da smo mi ipak spiritualna bića koja žive ljudsko iskustvo, a to podrazueva druženje sa ljudima na ličnom nivou. Izbori koji nas ožive I pomognu da se osećamo povezanim sa našim svetom I našim voljenima uvek zaslužuju našu punu pažnju I prisutnost uma, tela I duha.

No comments:

Post a Comment