MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Tuesday, December 5, 2017

JOS MALO O P.E.A.T. METODI

Prvi put sam se susrela sa PEAT-om devedesetih godina,u vremene kada je nastajao, a ja sam zavrsavala  razne seminare kod Živorada Mihajlovića Slavinskog. Iimajući u vidu da sam se već zavrsila sve njegove seminare i savladala mnogo njegovih tehnika, po Živoradovom mišljenjukrenula sam da pohadjam sve nivoe nastajanja PEAT tehnike od samoga pocetka i tako sam medju prvih desetoro polagala i dobila sertifikat za Procesora Peata u martu 2000.
U čemu je posebnost ovih tehnika?
To je pre svega skup praktičnih tehnika koje vas korak po korak vode do jednostavnog i efikanog i brzog uklanjanja teških i dugotrajnih problema i bezbrojnih poremećaja, kao i do vrlo dubokih duhovnih iskustava.
U svojim edukacijama susrela sam se, a i praktikovala brojne tehnike. Međutim, Za razliku od ostalih sistema PEAT je istovremeno i terapeutski metod i sistem duhovnog razvoja, premda je takva podela veštačka, jer duhovni razovj ima terapeutske efekte, a uklanjanje problema čini da biće postaje slobodnije, sve više ono što jeste.
Mali broj terapija vodi do suštinske, duhovne promene u ličnosti, a i ako dovede do takvih promena taj rad je zaista dugotrajan (često traje i više godina). Međutim, kada terapeut praktikuje PEAT za vrlo kratko vreme se uklanjanju problemi koji postoje godinama, a čovek postaje mnogo zadovoljniji, opušteniji.
PEAT sistem ima 4 nivoa. To su Bazični Peat, Duboki Peat, DP-2 i DP-4
DP-2
Ovaj metod je najjednostavniji od svih. On je posebno koristan u radu sa tzv. “intelektualnim” klijentima koji imaju teškoća u razlikovanju emocija i misli. Ovaj metod ih nagoni da čine upravo to. Ovaj postupak obično za kratko vreme uklanja sav naboj i dovodi do rešenja problema.
DP-4
DP-4 je metod koji svako može da primeni. Ovim metodom možemo postići:
1. Uklanjanje raznih vrsta problema – 
· razne vrste fobija, panični napadi, osećanje inferiornosti, loši ili komplikovani emocionalni odnosi, razne vrste strahova kao što je npr strah od javnog nastupa, stidljivost, problemi sa novcem, nedostatak samopouzdanja, uklanjanje raznih vrsta trauma, uklanjanje raznih negativnih verovanja – ja nisam dobar, ja sam neuspešan, ja nisam vredan….
2. Integrišemo izabrane polaritete – Svaki čovek ima u sebi polaritete. Pogledajmo samo u fizičkom smislu. imamo desno-levo, gore-dole, napred-nazad. isto tako svaka naša osobina koju imamo ima svoju suprotnu. Problem nastaje kada mi samo težimo da razvijemo jednu osobinu, a njenu suprotnost pokušamo potisnemo. Onda nastaju brojni problemi. U toku rada sa ovim metodom te mi integrišemo te suprotnosti, i nakon toga često problemi i nestaju.
3. Stvaramo željene identitete – Npr. želimo da stvorimo identitet uspešne osobe. Prvo formulišemo šta znači identitet te osobe – ima jasne ciljeve, lako zaradjujem novac, sa lakoćom govorim pred nepoznatim osobama, zaslužujem sve najbolje – a nakon toga putem ove tehnike integrišemo sve ove osobine.

No comments:

Post a Comment