MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Sunday, November 5, 2017

POZIVAM VAS U GRUPU *SRECE*



s
U cetvrtak sam dozivela veliku srecu.
Nisam videla na desno oko zadnjih 10 meseci, a u cetvrtak sam ponovo progledala i osetila se izuzetno srecnom zbog toga.
U zelji da to osecanje podelim sa vama, odlucila sam da sedam slobodnih termina PEATa ponudim onima koji zele da se oslobode tereta koji ih usporavaju u zivotu i cine ih nesrecnim, po najpovoljnijim uslovima ikada.
Svi koji se jave ovim povodom postace clanovi “GRUPE SRECE” koji ce osim rada sa mnom i ponudjene povoljnosti, imati i besplatne energetske tretmane na daljinu dva puta dnevno, tokom trajanja tretmana (oko 2,5 meseca), potpuno besplatno.
Ono sto moram da naglasim je da ne mogu da primim za klijenta osobe sa teskim psihijatrijskim dijagnozama. To se, naravno ne odnosi na one koji pate od depresije, anksioznosti ili imaju panicna napade.
Zajedno cemo se osloboditi svih vasih strahova i nezadovoljstava. Dobicete odgovore na sva pitanja koja vas muce kao i rasterecenje u svim segmentima zivota. Napominjem da je za rad sa mnom neophodno da budete potpuno iskreni i otvoreni, pre svega prema sebi, jer jedino tako mozete doziveti blagodeti metoda koje radim sa klijentima. Procesor je samo vodic koji vas vodi od vasih problema (jednog po jednog) do resenja, a vi imate glavnu ulogu u radu na sebi, jer ako govorite naglas samo istinu, problem se lakse i brze resava. Zato mi se javite na moju SKYPE adresu “savetovaliste 888” ili na mojuFB licnu stranicu gde mozemo da komuniciramo putem messengera https://www.facebook.com/biljanajjj

No comments:

Post a Comment