MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Thursday, November 9, 2017

Aafirmacije za iskreni susret sa starenjem


"Ja znam da možemo promeniti svoje verovanja u vezi sa starenjem i od procesa starenja napraviti jedno pozitivno, energično i zdravo iskustvo."
lujza_hej_4_afirmacije_za_iskreni_susret_sa_starenjem 1
Kada pogledam oko sebe i ugledam stare, bolesne, krhke, uplašene ljude, ja kažem sebi: ne mora biti tako. Mnogi od nas smo naučili da menjanjem našeg razmišljanja, mi možemo promeniti svoj život.
Bez obzira koje smo godište, svi mi ćemo jednom ostariti. Takođe, imaćemo apsolutnu kontrolu nad načinom kako ćemo ostariti.
Koje su to stvari zbog kojih starimo? Određena uverenja u vezi starenja, recimo ono, da kada ostarimo, obavezno moramo i da se razbolimo kad tad. To je verovanje u bolest. U mržnju prema telu. Verovanje u nedostatak vremena. Bes i mržnja. Mržnja prema sebi. Ogorčenost. Sramota i krivica. Strah. Predrasude. Samokritičnost. Sklonost da lako sudimo. Nošenje tereta. Predaja kontrole drugim ljudima. To su sve verovanja koja nas stare.
Lujza Hej: 3 kreativna načina da pronađete svoju unutrašnju istinu...
Šta vi lično verujete u vezi starenja? Da li pogledate na bolećive i krhke, stare ljude i pomislite kako ćete i vi biti isto takvi? Da li vidite siromaštvo kod starih ljudi i smatrate da je to takođe i vaša sudbina? Da li primećujete kako je mnogo starih ljudi koji su usamljeni, i pitate se da li ćete I vi biti u istoj poziciji?
Mi ne moramo da prihvatimo ove negativne koncepte. Mi možemo sve to preokrenuti. To ne mora da nastavi da bude tako. Mi možemo povratiti natrag svoju moć.

No comments:

Post a Comment