MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Friday, December 23, 2016

AFIRMACIJE ZA BLAGOSTANJE


Hvala Bogu I Duhu Svetom na isceljenju mog odnosa sa samom sobom kako bih cenila I volela sebe. Hvala sto si mi pomogao da iscelim svoju emocionalnu bol, kako bih mogla ici napred samouvereno na stazi svog bozanskog smisla I svrhe.
Ja uzivam u finansijskoj sigurnosti koja je stalna u mom zivotu. Pomicem se iz siromasnog stanja uma u prosperitetno stanje uma. I moje finansije podrazavaju  ovu promenu.

Kako menjam svoje misli, svet oko mene se menja.
Ja zracim uspeh I prosperitet gde god se okrenem I krenem. Placam svoje racune s ljubavlju I veselim se dok se ispisujem svaki cek I racun. OBILJE TECE SLOBODNO KROZ MENE I MENI.
Ja zasluzujem najboje I prihvatam najbolje sada. U ovom trenutku enormno bogatstvo I moc su mi dostupni. Odabirem se osecati vrednom I zasluzujem to.
Imam velike planove I dopustam sebi da prihvatim I vise od toga od Zivota. Jas sam magnet za novac. Prosperitet bilo koje vrste privlacim.
Svo dobro mi dolazi od svakog a i od svukuda. Otpustam sav otpor prema novcu I dopustam da tece veselo i slobodno u moj zivot.
Zakon privlacnosti mi donosi samo dobro u moj zivot. Novac je stanje uma koje me podrzava. Dopustam da prosperitet udje u moj zivot na visem nivou nego ikad od sada.
Imam neogranicen izbor. Prilike su svugde oko mene.
Danas je divan dan. Novac dolazi meni na neocekivane I ocekivane nacine.
Moj posao  je zadovoljstvo. Postoji medjusobno postovanje izmedju mene i mojih klijenata I suradnika.
Moj posao mi dopusta izrazavanje mojih talenata I sposobnosti. Ja sam zahvalna  na svom poslu I klijentima.
Znam da kada dajem sve od sebe na poslu, nagradjena sam na sve moguce nacine. Stvaram dobar osecaj na svom poslu. Znam da postoje zakoni Univerzuma I ja saradjujem s tim zakonima na svim podrucjima svog zivota.

Ja volim zivot, Zivot voli mene!

No comments:

Post a Comment