MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Monday, January 8, 2018

Luiz L. Hej - Vi ste dovoljno dobri!

Pustite to negativno razmišljanje.
Verujte najbolje o sebi.
Mladi muškarac po imenu Erik bio je moj klijent pre nekoliko godina kada sam još držala privatne konsultacije. Bio je veoma zgodan I zarađivao je dobre novce radeći kao model. Ispričao mi je kako mu je teško da ode u tretanu zato što se osećao neprivlačnim.
Dok smo zajedno radili na tome, on se prisetio događaja iz detinjstva, kada ga je komšijski dečak stalno začikivao I nazivao ga ružnim. Taj dečak ga je svakodnevno mlatio I konstantno mu pretio. U cilju da ga ovaj ostavi na miru I da se oseća bezbednim, Erik je počeo da se skriva. Poverovao je u činjenicu da nije dovoljno dobar. U njegovom umu, on je bio ‘ružan’.
Kroz samoljubav I afirmacije, Erik se zapanjujuće oporavio I napredovao. Njegova osećanja anksioznosti mogu doći I proći, ali sada ima alate koje može da primenjuje.
Zapamtite, osećanja da smo neadekvatni rađaju se iz negativnih misli koje gajimo o sebi. Kakogod, te misli nemaju nikakvu moć nad nama osim ako delamo u skladu sa njima. Misli su samo reči povezane u niz. One nemaju ama baš nikakvo značenje. Jedino mi dajemo značenje njima, a to radimo tako što se iznova fokusiramo na negativne poruke u svom umu. Mi verujemo ono najgore u vezi sebe. I mi biramo kakvo značenje dajemo tim mislima.
Mi smo uvek savršeni, uvek lepi I uvek se menjamo. Mi radimo najbolje što možemo sa razumevanjem, znanjem I svesnošću koju posedujemo. Dok rastemo I menjamo se sve više I više, naše ‘najbolje Ja’ će postajati sve bolje I bolje.

Vežba za otpuštanje
Evo vežbe koju možete raditi da biste otpustili I opustili se:
Dok čitate ovu vežbu udahnite duboko, I dok izdišete dopustite tenziji da napusti vaše telo. Opustite vaš potiljak, čelo I lice. Vaša glava ne mora da bude napeta da biste mogli čitati. Dopustite svom jeziku, grlu I ramenima da se opuste. Dopustite vašim leđima, abdomenu, I karlici da se opusti. Neka vaše disanje bude umireno dok opuštate noge I stopala.
Možete li primetiti očiglednu promenu u vašem telu dok ste pročitali prošli paragraf? U ovoj opuštenoj, udobnoj poziciji kažite sebi:
Ja sam voljna da otpustim. Ja puštam. Ja puštam svu tenziju. Ja puštam sav strah. Ja puštam sav bes. Ja puštam svu krivicu. Ja puštam svu tugu. Ja puštam sva stara ograničenja. Ja puštam i ja sam u miru. Ja sam u miru sa sobom. Ja sam u miru sa procesom života. Ja sam bezbedna.
Pređite ovu vežbu nekoliko puta. Ponovite je svaki put kada vam dođe nalet teških misli. Potrebno je samo malo prakse da ova rutina postane deo vas. Jednom kada ste upoznati sa ovom vežbom, možete je primeniti bilo kad I bilo gde. Bićete u stanju da se opustite u bilo kojoj situaciji.

No comments:

Post a Comment