MOJE MALO PARČE NEBA

MOJE MALO PARČE NEBA

Friday, December 22, 2017

ISKUSTVA I RAZLOZI ZASTO SU LJUDI POCELI RADITI NA SEBI,



ISKUSTVA I RAZLOZI ZASTO SU LJUDI POCELI RADITI NA SEBI, KRENULI DUHOVNIM PUTEM I SHVATILI DA NI NEBO NIJE VISE GRANICA. ZASTO JOS CEKAS DA TI SE SRECA DESI?ONA SE NE DESAVA,ONA JE U TEBI ODAVNO SAMO JE OSLOBODI!!!
Živite duže i budite prosperitetni!
Otkrijte svoja bogatstva unutar vas.
Pratite svoje srce i novac će poteći.
Imala sam dobro plaćen posao, ali nikako nisam uspevala da poplaćam sve račune, rekla mi je Sindi. Nije mi bilo jasno kako to da sam zarađivala gomilu noca, ali i dalje jedva spajala kraj s’krajem. A onda sam shvatila, da je jedina stvar koju sam volela u vezi ovog posla bila njegova plata. Nisam uživala da odlazim na posao, i u toku dana sam sanjala o mnogim stvarima koje su mi izgledale mnogo primamljivije. Iznenada, shvatila sam da su moji problemi sa novcem bili povezani sa mojim nivoima integriteta i radosti. Moja unutrašnja energija bila je stopirana time što sam bila na mestu na kojem nisam živela, te me je spoljašnja struja izobilja i energije, predstavljana u mom dotoku novca, takođe blokirala. Odlučila sam da pratim svoje srce i verujem Duhu da će se postarati za mene. Dala sam otkaz i istog momenta postala srećnija. Od tada nisam nikada imala problema sa novcem.
Ono šta se dešava u vašem finansijskom svetu je čista refleksija onoga šta se dešava u vašoj svesti. Ako ste u stanju radosti, slavlja i svesnosti da živite u univerzumu koji je pun izobilja, vi ćete manifestovati takve uslove za sebe. Ako osećate da ste u sebi zakočeni, prazni, i da nemate podršku, iste te energije videćete i u svom bankovnom računu.
Ključ izobilja jeste u tome da svoje prioritete dovedete u red. Prosperitetnost počinje sa stanjem uma, a ne sa cifrom na računu u banci. Kada sam počeo da pišem, radio sam to iz radosti, čiste radosti i oduševljenja; zarađivanje novca nije bio moj cilj. Moji čitaoci su želeli da uhvate korak sa tom svesnošću o kojoj sam pisao, i sve više i više noca je teklo ka meni. Tada sam kreirao veće troškove i počeo da razmišljam o idejama kako bih sve mogao da zaradim još novca. Istog momenta moja kreativnost se zakočila, a stanje novca je stagniralo. A onda sam se setio kako sam počeo; pratio sam svoje korake natrag do svog prvobitnog motiva pisanja zarad ispunjenosti i služenja drugima, i naravno tok novca se ponovo povećao. Jadna je ideja praviti novac zarad novca, a super ideja je : Šta bi ja voleo da radim? i Kako mogu služiti?
Zaboravite na vaš bankovni bilans, i fokusirajte se na vaš balans sa univerzumom; račun u banci će sam krenuti da se penje.
Pomozite mi da se setim da su sva bogatstva univerzuma u meni.
Ja živim iz ljubavi i univerzum reaguje na to istog momenta i u izobilju

No comments:

Post a Comment